دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

لیگ برتر فوتبال| آمادگی پرسپولیس برای بازگشت پرفروغ به لیگ برتر/ نساجی در اندیشه خلق شگفتی

نساجی مازندران در شرایطی میزبان پرسپولیس است که سرخ‌پوشان در شرایط خوبی قرار دارند و آماده بازگشتی درخشان به لیگ برتر هستند.
کد خبر : 551218
01120.jpeg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، پرسپولیس بازی عقب‌افتاده خود با نساجی مازندران را در حالی در قائم‌شهر برگزار خواهد کرد که این دیدار باقی مانده از هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر است و سرخ‌پوشان که باید در هفته هشتم با استقلال دربی را برگزار می‌کردند، به دلیل اینکه سازمان لیگ تصمیم گرفته بازی دربی زمانی برگزار شود که دیدارهای سرخابی با هم برابر باشد، بنابراین دربی لغو شد و پرسپولیس امروز بازی معوقه خود با نساجی را در قائم‌شهر برگزار خواهد کرد.


سرخ‌پوشان که نسبت به دیگر تیم‌های لیگ برتر بازی‌های عقب‌افتاده‌ای دارند، در حالی در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر به مصاف تیم نساجی می‌روند که درگیر رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بودند و در دیدار فینال به‌رغم بازی خوبی که انجام دادند اما نتیجه را به اولسان هیوندای کره جنوبی واگذار کردند تا بار دیگر نایب‌قهرمان آسیا شوند.


این دیدار پس از تقریباً یک ماه اولین دیدار سرخ‌پوشان در رقابت‌های داخلی محسوب می‌شود. پرسپولیس در حال حاضر با 4 بازی و 8 امتیاز در رده یازدهم جدول رده‌بندی قرار دارد و در صورت پیروزی در دیدار امروز مقابل نساجی می‌تواند تا رده ششم بالا بیاید و البته که باز هم 3 بازی از دیگر تیم صدرنشین کمتر دارد.


نساجی که لیگ را خیلی خوب شروع کرد، با توجه به دو بازی کمتری که دارد با 7 امتیاز در رده چهاردهم ایستاده و در صورتی که بتواند شگفتی‌آفرینی کند و پرسپولیس را شکست دهد، می‌تواند چندین رده در جدول بالا بیاید. البته که پرسپولیس در چهار بازی که انجام داده، هنوز گلی نخورده و بهترین خط دفاعی لیگ را در اختیار دارد. سرخ‌پوشان که باختی را تجربه نکرده‌اند به دنبال این هستند تا در این فصل نیز همچون چهار فصل گذشته قهرمان لیگ برتر شوند.


مهم‌ترین غایب پرسپولیس که البته برای همیشه از این تیم جدا شده بشار رسن است که با سرخ‌پوشان توافق کرده بود پس از فینال لیگ قهرمانان آسیا از این تیم جدا شود. قطعاً جدایی این هافبک عراقی، پرسپولیس را به دردسر می‌اندازد چون این تیم یک بازی‌ساز تمام‌عیار را از دست داد.


ضمن اینکه غایب دیگر پرسپولیس که تا فروردین نمی‌تواند بازی کند، عیسی آل کثیر است که از سوی AFC محروم شده است. پرسپولیس در مقایسه با فینال لیگ قهرمانان آسیا شاهد بازگشت وحید امیری و احسان پهلوان است و تلاش خواهد کرد که در این مسابقه خارج از خانه برنده شود. بدون شک تیم نساجی که مدیرانی استقلالی دارد، تلاش خواهد کرد تا پرسپولیس را شکست دهد و از انتهای جدول جدا شود. قطعاً کار نماینده مازندران بسیار سخت است چون پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی بسیار خوبی انجام داد و اگر اشتباه بازیکنانش در محوطه جریمه دو پنالتی را تقدیم نماینده کره نمی‌کرد، قطعاً جام قهرمانی به پرسپولیس می‌رسید. البته که فوتبال ورزشی غیرقابل پیش‌بینی است و نمی‌توان انتظار داشت که قطعاً پرسپولیس برنده مسابقه می‌شود.


روز گذشته در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر فوتبال دیدار تیم‌های ماشین‌سازی تبریز و نفت مسجدسلیمان به دلیل شرایط بد جوی به ساعت 14 امروز موکول شد. ماشین‌سازی با 2 امتیاز در قعر جدول جای گرفته و نفت با 9 امتیاز در رده نهم است.



انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته